Galaxy Note 5 Hakkında Herşey!

Samsung'un yeni amiral gemisi Galaxy Note 5'i detaylı bir şekilde inceledik.

Galaxy Note 5 Hakkında Herşey!

Samsung, yeni amiral gemi modelleri Galaxy Note 5 ve Galaxy S6 Edge'i, 13 Ağustos'ta New York'ta düzenlediği etkinlikte tanıtmıştı.

Etkinliğina ardından kısa bir süre içerisinde ülkemize gelen ve sınırlı sayıda adetli ürünü satışa sunulan modellerden Galaxy Note 5'i, sizlere daha hızlı bir şekilde inceleyebilmek için satın aldık. Galaxy Note 5'i satın aldıktan sonra yaptığımız kutu açma videosunu aşağıdaki linkten izleyebilir, Galaxy Note 5'in kutu içeriğine de oradan ulaşabilirsiniz...

Galaxy Note 5,  Samsung'un Galaxy S6 ile başladığı yeni tasarım çizgisinden ilham alıyor ve aynı çizgiyi Note serisine getiriyor. Genel anlamda Galaxy Note 4'ün, Galaxy S6 yenilikleriyle harmanlandığıGalaxy Note 5, Note ailesi için özellikle tasarım açısından yeni bir heyecan.

11 Aralık 2015 (Haber Merkezi)

Yorumlar (13)

Yorum Yaz
Bence arkadaşlar note 6 beklenmelidir özellikleri hep aynı çok az yükseltiliyor 4gb olması iyi bu kadar
demo111 Ara 2015 17:39:06
Daha iyisi çıkana kadar piyasadaki en iyi telefon gerek ekran; gerek kamera olarak diğer cihazlardan çok önde net üzerinden karşılaştırmalara bakabilirsiniz, eksisi bataryanın sabit olması ve harici hafızanın arttırılamaması ama 32 gb bir telefon için yeterli.
demo111 Ara 2015 17:38:44
Ürünü 1 haftadır kullanıyorum kırılmaz jelatinle beraber aldım keske kılıfınıda alsaymışım dedim cebinizde anahtar vb. telefonu çizebilicek demir bulundurmayın kılıf kullanın kenarlarındaki aliminyum cok hassas hemen çiziliyor onun dısında telefon gayet guzel
demo111 Ara 2015 17:38:20
urunu aldim iphone4s kullanicisiydim cekinerek aldim cihazi ama samsung bu cihazla kendini asmis. ilerde yavaslama olurmu bilmiyorum ama suan gayet basarili sarjida 1 gun rahat goturuyor. kamerasi ise piyasanin en iyisi suanda bence sanki resimlere pencereden bakiyormussunuz gibi gorunuyor
demo111 Ara 2015 17:38:00
Note 4 e göre çok üstün. Gerek tasarım ve gerekse işlemci ram olarak farkı hissediliyor.Tema olayı da note 4 te yok. 5.1.1 baya iyi. 10 gündür kullanıyorum. Sıkıntı yok.
demo111 Ara 2015 17:37:37
Samsung güzel telefon yapıyor ama fiyatı çok yüksek oluyor bu yüzden orta seviye iyi bir telefon yapması lazım orta seviye derken öyle 1.2 ghz koymaması lazım en az 2ghz 2gb ram 5ve13 mgpiksel kamara tasarım note gibi s6 gibi o zaman telefon efsane olur
demo111 Ara 2015 17:37:23
Note serisinin kesinlikle rakibi yok. Hiç bir telefon bu seriye erişemez bile. Şimdiye kadar bin bir türlü telefon kullandım. İlk defa Note serisinden bir telefon olarak Note5 aldım. İmkanı olanların kesinlikle denemesi gereken bir seri. Bir daha bırakacağını zannetmiyorum. Altın rengi aldım ve görünümü çok harika.
demo111 Ara 2015 17:36:54
4s kullanıcısıyım şuana kadar hiç android kullanmadım ios yemin ettirdi ve performans olarak herşey olarak beklediğimi note5 de bulacağıma inanıyorum hiç şüphem yok tasarım harikası bir telefon cok ince dokunuşlarla herşeyiyle mükemmel diyebilirim çok şık bir cafe de masaya koyduğunuzda insanlar ister istemez bakıyor ve soranlarda cok oluyor beğenmediğim tek yönü ise spen ters takılma sorunu siz ters takmayabilirsiniz ama dikkat edin birisine verdiğinizde cıkartmasın yada siz takın cocuğun eline vereceksenizde s pen i alıp verin mükemmel diyorum kısacası